Sunday, September 23, 2007

Macam-macam..

Assalamualaikum....lama giler dah tak masuk lam blog ni...sibuk memanjang ditambah lagi dengan kerosakan router, dan bila router diganti baru, router tu rupanya router lama yg dibaiki semula..monyet je..dah la lembap gila nak bukak page...nak upload lagi la....ni d hari ahad ini, aku terbukak gak hati nak bukak blog ni...dah macam2 berlaku dan aku takder kesempatan nak luahkan kat sini...so ari ni aku luahan la pa2 yg ada..:-) heheh....last week aku kena observe dgn gb, mampus, dah la x wat lesson plan...hahah....malam tu aku tetido awal..n subuh tu tak sempat plak nak siapkan...so aku rancang lam otak je..lagipun ari rabu mmg aku akan bwk budak2 kelas english aku masuk makmal komp, bahan dari cd. so aku ilek jer la...nasib aku baik, sebab dia masuk masa kelak dah masuk second period, so aku just tunjukkan bahan kat budak, n budak wat keje....:-) hehehe..pastu dia mintak buku rancangan mengaja aku, aku kata la aku letak atas meja...tinggal..heheh..rupa2nya aku ada bwk buku tu kat makmal aku letak kat meja belakang...hehehh....pastu aku terus siapkan semua lesson plan aku..heheh...kalo tak mampus aku nak membayar 500...hehehe...apa la cikgu ni..:-) anyway, lepas tu aku tanak lagi lengah2 wat lesson plan..:-) hehehe..unfortunate event ni mesti berlaku masa kita tak prepare sedangkan masa2 lainnya kita prepare dengan penuh semangat...cuma ari tu je aku kantoi...:-) syukur pada Allah..:-) heheh....then kpd arwah adik Nurin, aku doakan semoga kau berbahagia di sisiNya. Amin...(al-fatihah utk nya).
Aku yakin polis msia akan dapat selesaikan kes ini...:-) byk benda yg bleh dijadikan panduan...:-) yg pasti penjenayah tu guna moto..so org tak pakai moto dah lepas, the penjenayah ni laki, so pompuan dah lepas...then narrow kan lagi kepada bahagian2 yg lebih terperinci..:-)semoga berjaya polis-polis sekalian...itu je utk ari ni, next time aku sambung lagi...:-) Wassalam.

No comments: