Sunday, October 7, 2007

Selamat Hari Raya Aidilfitri???

Selamat hari raya...:p maybe terlalu awal..tetapi memandangkan utk 2 hari yg akan datang, aku akan lebih sibuk dari biasa..kerna nazir baru sahaja mengumumkan kedatangan mereka utk esok hari...mampus aku..tadi baru gpk aku mintak fail protim tahunh lepas...nasib baik aku tak buang lagi fail tu..hahah...anyway, nak kena selongkar balik la fail2 kat umah..:-) hehehe....then nak kena print gak semua dokumen tu..nasib baik aku ada simpan lagi dia nyer softcopy...mintak2 diorang dtg ari rabu..taklah serabut sgt kepala aku ni..:-)
itu je la yg aku nak taip...ari tgh ujan ni..tak dpt nak balik...hmm..ingatkan nak tanda buku budak2 kat makmal ari ni..ttp ujan ni menyeramkan aku je...hehehe...anyway..selamat ari raya aku ucapkan..jangan la lepas raya ni kita kembali kepada perbuatan2 yg tak baik yg kita biasa lakukan sebelum Ramadhan ini (w/pun aidil fitri ni maksudnya hari fitrah) ..apa kata kita sama2 langsungkan kebaikan yg kita lakukan di bulan Ramadhan ini ke bulan2 seterusnya sehinggalah kita bertemu semula dengan Ramadhan yg akan datang...Wassalam...may Allah be with you...

No comments: