Monday, March 3, 2008

Engaged?...:-)




1 Mac 2008, selain hari tentera, hari ini juga majlis pertunangan aku dengan gadis pilihan aku sendirik..:-) hehehe...tak tau nak cakap pjg2...yg pasti aku dah jadi tunangan org...even dlm 2 minggu sebelumnya mmg x teringat langsung pasal bertunang ni sebab sibuk uruskan mesy agung pibg sehari selepas aku bertunang...sibuk giler..sib abik semua setel sebelum mesy tu bermula...n datuk halimah, yb yg dijemput, pun dapat datang..:-) wpun ujan lebat...majlis dpt berjalan lancar..disebalik kesejukan ujan diluar, dalam dewan panas je..sebab tgh berkempen katakan...sebelum tu dlm mesy ajk pun ada dibangkitkan isu politik ni...tp nak wat cemana..dah diorang nak bercakap biar je la...guru2 semua telus..x berpihak pada mana2 parti politik..:-) aku x dpt nak berucap pjg...tgh exam..sini aku upload gamba2 masa majlis pertunangan aku n tunang aku...hihihi.;-)

No comments: