Sunday, July 22, 2007

Beberapa Hari Yang Lalu

Hmm...tak tau la dengan perasaan ni..:-) hehe...hujung minggu lepas aku takder buat apa sangat..cuma buat kelas tusyen felda dari kol 8 sampai kol 12. Then aku tengok2kan budak2 wat latihan zapin. Aku janji nak bwak lagu cindai tapi lupa..:-) so aku cuba download...tapi x dpt jugak..ari ni baru aku bawak. Ari tu aku balik kol 7 ptg.
Dan dalam 2 hari tu jugak aku cuma mengadap komputer d rumah. Siapkan sistem inventori utk amin. Lama dah x wat coding membuatkan aku slow sikit..tapi lepas tu ok la..dpt tangkap balik..:-) cuma aku sangkut part nak tukar connection database utk crystal report..dah tak ingat lagi code dia. Kerja aku yg lepas2 masa aku kerja kat bentleytel dah ilang..so kena carik balik kat net ni..:-)
At least aku dapat siapkan dalam 50% keseluruhan sistem. Cuma nak bagi amin tgk n tukar part2 yg nak tukar. Report masih x siap lagi. Interface aku siapkan bila dah finalize sistem. Hmm...best jugak sekali sekala ngadap balik programming lepas berbulan-bulan ngajar je..hehe..niat aku nak belajar php n lang. baru tak tau la dapat x aku tunaikan..:-)

No comments: